«

»

Роздрукувати Запись

Одержувачам державної соціальної допомоги

 Відділом державних соціальних інспекторів Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2001 р. №1091 «Деякі питання надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям»,

з метою здійснення перевірки достовірності поданої заявниками інформації про доходи та майновий стан та контролю за правильністю призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям протягом 2018 року поведена перевірка 804 особових справ.

Виявлено 16 випадків подання заявниками недостовірної інформації, що призвело до незаконної виплати допомоги на загальну суму 20,23 тис. грн. 

Чинним законодавством визначено, що громадянин несе відповідальність за надані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення соціальної допомоги та на визначення її  розміру.

Звертаємо увагу!

  • Виплата, призначеної соціальної допомоги, припиняється за поданням центром зайнятості інформації про припинення реєстрації як безробітної особи, яка включена до складу сім’ї.

Виплата призначеної допомоги припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому припинено реєстрацію безробітного.  

Наголошуємо, що у разі подання безробітним заяви про припинення реєстрації в зв’язку з самостійним працевлаштуванням, необхідно надати до Управління відповідну заяву та документ, що підтверджує працевлаштування (витяг з наказу, трудовий договір тощо). У цьому випадку виплата допомоги не припиняється.

Нагадуємо, що у разі виявлення факту подання громадянами недостовірної інформації щодо матеріально-побутових умов проживання сім’ї, виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям припиняється з місяця, в якому виявлене порушення. На наступний строк допомога може бути призначена не раніше ніж через шість місяців.

 

Постійне посилання на цю статтю: http://upszn-izyum.gov.ua/?p=4221