Роздрукувати Страница

Моніторинг та оцінка якості соціальних послуг

     Відповідно до вимог наказу Мінсоцполітики № 904 від 27 грудня 2013 року «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» керівництвом та фахівцями терцентру м. Ізюма проводиться моніторинг та внутрішня оцінка якості соціальних послуг, що надає терцентр.

     В 1  півріччі 2016 року моніторинг проводиться з наступних показників: індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, зручність, професійність, повага до отримувачів послуг. Для внутрішньої Оцінки якості соціальних послуг, що надаються відділеннями соціальної допомоги вдома та денного перебування використовуються опитувальники, спостереження фахівців, консультації, особисті бесіди та інші форми отримання інформації від людей, які користуються послугами терцентру. За 6 місяців поточного року опитано 77 осіб.

     Крім цього відповідно затвердженого графіку соціальні працівники здійснюють перевірки якості надання послуг з виходом на місце проживання підопічних. У поточному році проведено понад 50 таких заходів.

      Директором терцентру практикуються особисті перевірки якості обслуговування людей похилого віку разом з представниками квартальних комітетів та будинкових рад за місцем проживання. Періодичність таких заходів не рідше 2-х на місяць.

     Результати роботи щодо моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг у терцентрі підводяться один раз на рік на відкритом засіданні спеціальної комісії на чолі з заступником директора Ляшенко В.В.

     На засіданні комісії обговорюються недоліки, причини їх наявності та заходи щодо подальшого поліпшення якості обслуговування.  За 2015 рік та 1 півріччя 2016 року дана оцінка «добре».

                    Уповноважена особа                           Н.В. Чегринець

 

Постійне посилання на цю статтю: http://upszn-izyum.gov.ua/?page_id=2882