До уваги мешканців міста! З набуттям чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2019 р. № 807 для пільговиків, які одержують пільги у грошовій безготівковій формі, з 01.10.2019 р. вступають в дію наступні зміни:
- виключається визначення АТ «Ощадбанк» як уповноваженому банку, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій у грошовій готівковій формі (тобто тепер виплати субсидій/пільг у готівковій формі здійснюються через уповноважені Банки шляхом зарахування на поточні рахунки, де уповноваженими банками для виплати житлових субсидій у грошовій готівковій формі є банки, визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ через поточні рахунки відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюються виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 р. № 1231;
- АТ «Ощадбанк» є єдиним уповноваженим банком, який забезпечує банківське обслуговування реалізації механізму надання житлових субсидій/пільг у грошовій безготівковій формі (деталі: https://www.oschadbank.ua/ua/sd).
При цьому, для зручності одержувачів житлової субсидії/пільговіків, яким призначено житлову субсидію/пільгу в безготівковій формі, створено персональний кабінет, до якого одержувач житлової субсидії/пільговик може зайти, вказавши номер мобільного телефону.
У власному кабінеті одержувач субсидії/пільговик може дізнатися всю необхідну інформацію про рух коштів, а саме: залишок субсидії/пільги, розмір нарахованої субсидії/пільги, перелік комунальних послуг, що сплачені за рахунок субсидії/пільги (при умові надходження інформації від постачальників комунальних послуг).
АТ «Ощадбанк», згідно з Порядком надання пільг, інформує пільговиків за допомогою SMS-інформування про стан розрахунків за комунальні послуги протягом доби після зарахування коштів комунальним підприємствам.
Для отримання SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та реєстрації в особистому кабінеті пільговика необхідно:
- Звернутись до Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради з проханням доповнити Ваші персональні дані номером мобільного телефону. Пільговику, котрий вже надав номер мобільного телефону, звертатись повторно не потрібно.
- Далі УСЗН передає Ваш номер мобільного телефону до АТ «Ощадбанк».
- Після цього пільговик зможе отримувати SMS про стан розрахунків за комунальні послуги та може ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ в особистому кабінеті пільговика на сайті Ощадбанку: https://pkb.oschadbank.ua/login.
У випадку, якщо пільговик не отримав SMS-повідомлення, потрібно після 20 числа звернутись до контакт-центру Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України).
При виникненні питань слід звертатися:
- до Управління соцзахисту – з приводу отримання інформації з будь-яких питань, пов’язаних із призначенням субсидії/пільги, одержувачам субсидії/пільговикам;
- до постачальників комунальних послуг – з приводу отримання інформації про спожиті послуги, нараховані суми, розмір заборгованості/переплати одержувачів субсидії/пільги;
- до контакт-центру Ощадбанку – з приводу отримання інформації по операціях, відображених за відповідним обліковим записом, одержувачам субсидії/пільги.
Додатково повідомляємо, співробітники АТ «Ощадбанк», за необхідністю, надають практичну допомогу пільговику для входу в особистий кабінет.