«

»

Роздрукувати Запись

Субсидія без порушень!

Що слід пам’ятати одержувачеві житлових субсидій, щоб не опинитися у числі порушників і не втратити право на підтримку від держави?

Житлова субсидія дає змогу найменш захищеним категоріям громадянам користуватися житлово-комунальними послугами. Таку підтримку держава забезпечує коштами платників податків, тому отримувачам слід відповідально надавати відомості про себе. Щоб уникнути порушень, які можуть спричинити припинення субсидії та застосування санкцій, дотримуйтеся таких порад:

 

1. Не приховуйте майновий стан!

Не забудьте зазначити:

  • будинки і квартири;
  • транспортні засоби;
  • земельні ділянки;
  • інформацію щодо придбання протягом року майна, товарів чи оплату послуг на суму від 50 тисяч гривень.

2. Декларуйте реальні доходи!

У Декларації слід задекларувати доходи, інформація про які відсутні в податковій та пенсійному фонді. Це може бути дохід від реалізації власної продукції, майна, недекларовані доходи, отримані під час роботи по договору, стипендії, інші надходження (у тому числі-закордонні перекази).

 

3. Вірно вказуйте у декларації всіх членів сім’ї та тих, хто зареєстрований у помешканні!

У Декларації про доходи і витрати слід указати інформацію не лише про осіб, які зареєстровані та фактично проживають у житловому приміщенні, а і про їхніх членів сім’ї (чоловіка, дружину, неповнолітніх дітей) — незалежно від реєстрації та фактичного місця проживання.

4. Повідомляйте про зміни вчасно!

Якщо під час отримання житлової субсидії у вас змінився склад сім’ї, склад зареєстрованих у житловому приміщенні, набір житлово-комунальних послуг, з’явився транспортний засіб з датою випуску до 5 років, було придбано майно, товари або сплачено послуги на суму понад 50 тисяч гривень — слід повідомити про це орган, що призначив субсидію, протягом 30 календарних днів.

Також врахуйте: якщо хтось із членів сім’ї вийшов на пенсію — ваш розмір субсидії може бути збільшено.

 5. Не допускайте виникнення заборгованості.

Якщо загальна сума заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг перевищить 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (340 гривень), субсидію призначено не буде. Заборгованість слід сплатити або укласти договір про її реструктуризацію, а якщо ви з нею не згодні – оскаржити у судовому порядку.

 

Якщо вам відомі факти незаконного надання чи отримання субсидій, інших видів соціальної допомоги, соціальних послуг — повідомляйте про них на «Гарячу лінію» 0−800−502−757 (з 9.00 до 18.00 у робочі дні без обідньої перерви).
А подати офіційне звернення чи скаргу з питань надання житлових субсидій та інших питань соціального захисту можна за телефоном «Урядової гарячої лінії» 15−45.

 

Постійне посилання на цю статтю: http://upszn-izyum.gov.ua/?p=5344