«

»

Роздрукувати Запись

Звіт про роботу Управління станом на 01.04.2020 року

Протягом року Управління виконувало функції з соціального захисту населення міста. Регулярно нараховувались і виплачувались усі види соціальної допомоги, субсидії, здійснювався контроль за нарахуванням пільг по оплаті за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку, проводилось відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надавалися інші пільги та матеріальна допомога, виконувалися функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

Прийнято  2249 заяви (у 2019 році —   2790  заяви) від громадян, які звернулися до Управління з питання надання усіх видів державної соціальної допомоги, в т. ч.: з питань  надання субсидії – 795 заяви (у 2019 році — 228); допомоги переміщеним особам (ПКМУ 505) – 217 (у 2019 році –228), допомоги малозабезпеченим сім’ям –  557 (у 2019 році – 641).

Реалізація соціальної політики управлінням здійснювалась за рахунок субвенцій з державного бюджету та коштів з місцевого бюджету. Так, протягом  2020 року з державного, обласного  та місцевого бюджетів використано 61416,7 тис. грн., за аналогічний період минулого року  –  85175,6 тис. грн.(-23758,9 тис. грн. або на 27,9% менше). Крім того, за рахунок коштів, передбачених у держбюджеті для Мінсоцполітики, АТ «Ощадбанк» перераховано 2833,0 тис. грн. для пільговиків та 5578,7 тис. грн. – для субсидіантів, які отримують державну допомогу у грошовій безготівковій формі.

 

Показники виконання соціального захисту відповідно до чинного законодавства

№з\п Показник за

2019 р.

за

2020 р.

Відхилення,

 

+ / — %
Розділ І. Державний бюджет
Соціальні допомоги
1 ЗУ «Про державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми»:
допомога по вагітності та пологам, осіб 37 40 3 8,1
сума, тис. грн. 106,1 53,7 -52,4 -49,4
одноразова допомога при народженні дитини, осіб 1056 893 -163 -15,4
сума, тис. грн. 3880,6 2937,8 -942,8 -24,3
допомога на тяжкохворих дітей, осіб 0 4 4 100
сума, тис. грн. 0 19,6 19,6 100
допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, осіб 78 73 -5 -6,4
сума, тис. грн. 1011,9 1196,8 184,9 18,3
допомога одиноким матерям, осіб 757 662 -95 -12,5
сума, тис. грн. 3820,7 3838,7 18,0 0,5
допомога при усиновленні, осіб 78 1 14,3
сума, тис. грн. 31,0 31,8 0,8 2,6
2 ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:
осіб 828 662 -166 -20,0
сума, тис. грн. 5961,9 5228,6 -733,3 -12,3
3 Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів
осіб 18 17 -1 -5,6
сума, тис. грн. 52,0 61,5 9,5 18,3
4 ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»
осіб 543 577 34 6,3
сума, тис. грн. 2979,1 3399,3 420,2 14,1
5 ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію та особам з інвалідністю»
осіб 185 214 29 15,7
сума, тис. грн. 834,5 1138,7 304,2 36,5
6 Тимчасова ДСД непрацюючій особі, яка не набула права на пенсію
осіб 34 74 40 117,6
сума, тис. грн. 111,5 301,7 190,2 170,6
7 ЗУ «Про фактичне фінансування допомоги по догляду за особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу»
Осіб 63 64 1 1,6
сума, тис. грн. 386,0 403,5 17,5 4,5
8 ПКМУ «Про виплати щомісячної компенсаційної виплати непрацюючим працездатним особам, які доглядають за особою з інвалідністю І групи або престарілим, який досяг 80 річного віку»
осіб 596 470 -126 -21,1
сума, тис. грн. 58,3 47,9 -10,4 -17,8
9 Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування:
— прийомна сім’я, осіб 6 6 0 0
сума, тис. грн. 249,9 297,4 47,5 19,0
— будинок сімейного типу, осіб 1 2 1 100
сума, тис. грн. 148,6 357,1 208,5 140,3
10 Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати – героїня»
осіб 0 1 1 100
сума, тис. грн. 0 19,2 19,2 100
11 Допомога на дітей з багатодітних сімей
осіб 0 175 175 100
сума, тис. грн. 0 1098,2 1098,2 100
12 Виплата компенсації послуги «муніципальна няня»
осіб 0 4 4 100
сума, тис. грн. 0 12,3 12,3 100
13 Адресна допомога переміщеним особам ПКМУ №505
Сімей 538 514 -24 -4,5
осіб 777 753 -24 -3,1
сума, тис. грн. 2830,4 2535,3 -295,1 -10,4
Всього соціальні допомоги, осіб 4747 4460 -287 -6,0
сума, тис. грн. 22462,5 22979,1 516,6 2,3
Житлові субсидії
14 За призначенням звернулось осіб, з них 817 418 -399 -48,8
вперше 39 35 -4 -10,3
15 Призначено житлової субсидії, осіб 11045 9609 -1436 -13,0
сума, тис. грн. 46854,6 41129,3 -5725,3 -12,2
Призначено субсидії готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу, осіб 2 3 1 50,0
сума, тис. грн. 7,2 7,7 0,5 6,9
Всього призначено субсидій, осіб 11047 9612 -1435 -13,0
сума, тис. грн. 46861,9 41694,7 -5167,2  
ГОТІВКОВА форма, осіб   6170    
сума, тис. грн.   41137,0    
БЕЗГОТІВКОВА форма, осіб   3554    
сума, тис. грн.   5578,7    
профінансовано, тис. грн. 57597,0 36597,7 -20993,3 -36,4
заборгованість, тис. грн. 11625,2 12467,7 842,5 7,2
16 Конфліктною комісією розглянуто звернень: 1290 363 -927 -71,8
— з питань призначення житлової субсидії 1232 305 -927 -75,2
— з питань призначення допомоги 58 58 0 0
17 Призначено усі види державної соціальної допомоги 4945 4626 -319 -6,5
Встановлення статусу та видача посвідчень
18 Статус: Ветеран праці 25 15 -10 -4,0
Особа з інвалідністю внаслідок війни 3 2 -1 -33,3
Член сім’ї загиблого (померлого) ВВ 1 1 0 0
Учасник війни 0 0 0 0
Видано посвідчень: Ветеран праці 27 17 -10 -37,0
Особа з інвалідністю внаслідок війни 12 6 -6 -50
Вкладки до посвідчення ІВВВ 2 3 1 50
Член сім’ї загиблого (померлого) ВВ 3 1 -2 -66,7
Учасник війни 0 0 0 0
Листи талонів на проїзд 57 0 -57 -100
Пільги
19 На обліку в ЄДАРП перебуває пільговиків 15559 15257 -302 -1,9
20 Житлово-комунальні послуги, осіб 2397 0 -2397 -100
Нараховані підприємствами, тис. грн. 8366,8 0 -8366,8 -100
профінансовано, тис. грн. 7718,3 0 -7718,3 -100
заборгованість, тис. грн. 648,5 0 -648,5 -100
21 Пільги на придбання твердого пічного побутового палива та скрапленого балонного газу
осіб 0 0 0 0
нараховані, тис. грн. 0 0 0 0
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0
заборгованість, тис. грн. 0 0 0 0
22 ГРОШОВА форма пільги (з01.10.2019), осіб 0 1500 1500 100
БЕЗГОТІВКОВА, тис. грн. 0 2833,0 2833,0 100
ГОТІВКОВА, тис. грн. 0 2369,0 2369,0 100
Всього користувалися пільгою, осіб 2397 1500 -897 -37,4
нараховані пільги, тис. грн. 8366,8 5202,0 -3164,8 -37,8
профінансовано, тис. грн. 7718,3 5202,0 -2516,3 -32,6
заборгованість, тис. грн. 648,5 0 -348,5 -100
Повернуто в бюджет, тис. грн. 49,8 13,2 -36,6 -73,5
Соціальний захист осіб з інвалідністю, ветеранів війни та інших категорій
23 Кількість осіб з інвалідністю 1901 1846 -55 -2,9
Кількість дітей з інвалідністю 128 111 -17 -13,3
Кількість ветеранів війни 1321 1381 60 4,5
Кількість ветеранів праці 2593 2597 4 0,2
24 Щорічна грошова допомога до 5 травня, осіб 0 0 0 0
сума., тис. грн. 0 0 0 0
25 Матеріальна допомога звільненим з військової служби за рахунок коштів державного бюджету, осіб 1 1 0 0
сума, тис. грн. 1,762 1,762 0 0
26 Матеріальна допомога з обласного  бюджету, осіб 2 3 1 50,0
сума, тис. грн., з них 1,5 2,5 1 66,7
27 Виплачена допомога на поховання осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій за рахунок обласного бюджету, осіб 9 6 -3 -33,3
сума, тис. грн. 38,719 31,238 -7,481 -19,3
28 Влаштовано до будинку-інтернату, осіб 5 1 -4 -80,0
29

 

 

 

 

 

Забезпечено санаторно-курортними путівками за розподілом Мінсоцполітики та Держбюджет, з них: 6 1 -5 -83,3
Учасники АТО 0 0 0 0
Особи з інвалідністю внаслідок війни 3 1 -2 -66,7
Учасники війни 0 0 0 0
Особи з інвалідністю заг. захворювання 2 0 -2 -100
Особи з інвалідністю — спинальники 1 0 -1 -100
Супроводжуючі особи 0 0 0 0
Сім’ї померлих (загиблих) 0 0 0 0
30 надано санаторно-курортні послуги за рахунок обласного бюджету, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн., з них: 0 0 0 0
особам з інвалідністю загального захворювання та особам з інвалідністю з дитинства, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
31 14 денний відпочинок учасників АТО за рахунок коштів обласного бюджету 4 0 -4 -100
сума, тис. грн. 25,2 0 -25,2 -100
Відпочинок вихідного дня для учасників АТО та членів їх сімей за рахунок коштів обласного бюджету 0 1/1 1/1 100/100
сума, тис. грн. 0 2,0 2,0 100
Психологічна реабілітація учасників АТО, осіб 0 1 1 100
сума, тис. грн. 0 11,529 11,529 100
32 Забезпечено технічними та ін. засобами реабілітації, осіб, в т.ч. 261 265 4 1,5
інвалідними візками 4 5 1 20,0
засобами малої механізації 7 16 9 128,6
палицями, милицями 9 3 -6 -66,7
спеціальними засобами для спілкування 0 7 7 100
Протезно-ортопедичні вироби 69 42 -27 -39,1
Ортопедичне взуття 172 192 20 11,6
33 Оформлено направлень на виготовлення протезних виробів 183 197 14 7,7
Видано направлень на виготовлення технічних засобів реабілітації 61 51 -10 -16,4
34 Забезпечено пільговими автомобілями, осіб 0 0 0 0
35 Направлено на навчання осіб з інвалідністю 1 0 -1 -100
36 Занесена інформація з ІПР до ЦБІ 198 18 -180 -90,9
37 Компенсаційні виплати особам з інвалідністю:
за невикористане санаторно-курортне лікування особам з інвалідністю, осіб 0 0 0 0
сума., тис. грн. 0 0 0 0
транспортне обслуговування, осіб 11 10 -1 -8,1
сума, тис. грн. 2,5 2,4 -0,1 -4,0
на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, осіб 14 12 -2 -14,3
сума, тис. грн. 2,4 2,2 -0,2 -8,3
компенсація за самостійне придбане ТЗР, осіб 0 7 7 100
сума, тис. грн. 0 22,8 22,8 100
Соціальний захист Чорнобильців
38 На обліку перебуває осіб, в т.ч.: 377 386 9 2,4
1 категорії 158 163 5 3,2
2А категорії 52 54 2 3,8
2Б категорії 4 4 0 0
3а категорії 31 30 -1 -3,2
3Б категорії 49 48 -1 -2,0
вдови 40 43 3 7,5
діти 43 44 1 2,3
39 Надано санаторно-курортні послуг за рахунок коштів державного бюджету, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
Надано санаторно-курортні послуг за рахунок коштів обласного бюджету, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
Виплачені компенсації, в т.ч.
на харчування дорослим, осіб 214 218 4 1,9
сума., тис. грн. 219,9 223,2 3,3 1,5
На оздоровлення., осіб 48 79 31 64,6
сума., тис. грн. 4,9 8,2 3,3 67,3
Одноразова компенсація за втрату годувальника, осіб 0 1 1 100
сума., тис. грн. 0 7,6 7,6 100
Зубопротезування, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
Забезпечено ліками, осіб 34 28 -6 -17,6
сума, тис. грн. 37,037 39,735 2,698 7,3
Розділ ІІ. Місцевий бюджет 14
40 Компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги, осіб 198 166 -32 -16,2
виплачено, тис. грн., 118,1 128,0 9,9 8,4
заборгованість, тис. грн. 0 0 0 0
41 Надання матеріальної допомоги, осіб 118 141 23 19,5
сума, тис. грн., в т.ч.: 100,895 190,485 89,590 88,8
гостро-потребуючим верствам населення 94 124 30 31,9
сума, тис. грн. 83,967 170,782 86,815 103,4
екстремальна ситуація, осіб 2 2 0 0
сума, тис. грн. 6,047 10,0 3,953 65,4
звільненим особам 1 1 0 0
сума, тис. грн. 0,302 0,405 0,103 34,1
на поховання, осіб 21 14 -7 -50,0
сума, тис. грн. 10,579 9,298 -1,281 -12,1
100 річним 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
 багатодітним родинам, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
сім’ям, в яких виховують двоє і більше дітей-інвалідів, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідність підгрупи А, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн.
42 Надано матеріальної допомоги учасникам АТО/ООС 11 9 -2 -18,2
сума, тис. грн. 22,0 18,0 -4,0 -18,2
До Дня матері матерям загиблих учасників АТО/ООС, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
До Дня захисника України, членам сімей загиблих учасників АТО/ООС, осіб 0 0 0 0
сума, тис. грн. 0 0 0 0
Всього матеріальної допомоги 129 150 21 16,3
сума, тис. грн. 122,9 208,5 85,6 69,7
43 Організовано громадські роботи, тис. грн. 11,4 41,55 30,15 264,5
44 Пільгове перевезення автомобільним транспортом
профінансовано, тис. грн. 167,4 347,7 180,3 107,7
45 Пільгове перевезення залізничним транспортом
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0
46 пільга по абонплаті інвалідам 1 гр. по зору
осіб 0 0 0 0
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0
47 Пільги на послуги зв’язку
осіб 0 0 0 0
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0
Встановлено телефонів 0 0 0 0
48 Компенсація міжміський проїзд, осіб 6 79 73 1216,7
профінансовано, тис. грн. 0,7 10,0 9,3 1328,6
49

 

Компенсація проїзд ЧАЕС        
профінансовано, тис. грн.        
Пільга удовам померлих учасників ліквідації аварії на ЧАЕС 0 2 2 100
профінансовано, тис. грн. 0 2,4 2,4 100
Закуплено санаторно-курортних путівок для ліквідаторів ЧАЕС ІІ категорії, очсіб        
сума, тис. грн.        
Проїзд автотранспортом батькам дітей, постраждалих внаслідок ЧАЕС 0 1 1 100
профінансовано, тис. грн 0 0,3 0,3 100
50 Перевезення учасників АТО/ООС та членів їх сімей до місця відпочинку вихідного дня      
       
Виплата компенсації вартості проїзду учасників АТО/ООС для проходження психреабілітації 0 0 0 0
профінансовано, тис. грн 0 0 0 0
Всього на соціальний захист з місцевого бюджету 420,5 738,45 317,95 75,6
Розділ ІІІ. Захист з питань праці та соціально-трудових відносин
51 Заборгованість із виплати заробітної плати, тис. грн. 4825,4 569,7 -4255,7 -88,2
52 Проведено засідань Ізюмської міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати 3 2 -1 -33,3
Заслухано керівників підприємств-боржників 3 4 1 33,3
53 Направлено листи засновникам підприємств, установ, організацій, всього, од. 3 3 0 0
З пропозиціями про притягнення керівника підприємства, установи, організації до дисциплінарної відповідальності, од.: 0 0 0 0
З них про розірвання контрактів, од. 0 0 0 0
Щодо вжиття заходів з метою ліквідації боргів, од. 3 3 0 0
54 Проведено засідань Тристоронньої соціально-економічної ради 1 1 0 0
55 Укладено колективних договорів, од 116 116 0 0
56 Програма зайнятості
Працевлаштовані незайняті особи 249 258 9 3,6
Професійна підготовка 241 199 -42 -17,4
Громадські роботи 182 211 29 15,9
Рівень безробіття, % 4,51 3,64 -0,87 -19,3
Розділ ІV. Охорона праці та атестація робочих місць
57 Проведено перевірок діяльності суб’єктів господарювання, з них:

з питань охорони праці

9 9 0 0
з питань атестації робочих місць за умовами праці 3 3 0 0
Виявлено порушень 4 4 0 0
Усунені порушенння 4 4 0 0
Розділ V. Контроль за призначенням і виплатою пенсій
58 Призначено нових справ УПФУ 74 110 36 48,6
Перераховано справ УПФУ 151 358 207 137,1
Перевірено пенсійних справ:
нових 222 433 211 95,0
перерахунків 151 332 181 119,9
Виявлено порушень, кількість справ 1 1 0 0
недоплата, грн. 0 2154,9 2154,9 100
переплата, грн. 217,44 0 -217,44 -100
Розділ VІ. Обстеження матеріально-побутових умов проживання, перевірка доходів
59 Кількість обстежених сімей 1649 676 -973 -59,0
житлової субсидії 923 250 -673 -72,9
ДСД малозабезпеченим сім’ям 726 426 -300 -4,3
60 Перевірено справ, з них 2186 1332 -854 -39,1
житлові субсидії 1821 347 -1474 -80,9
соціальної допомоги 365 985 620 169,9
виявлено порушень, з них 10 25 15 150,0
по житлових субсидіях 4 20 16 400,0
по соціальних допомогах 6 5 -1 -16,7
довідки про доходи 0 0 0 0
Сума надміру виплачених коштів, тис грн 161,75 92,7 -69,05 -42,7
Житлової субсидії 60,4 75,0 14,6 24,2
Соціальної допомоги 101,35 17,7 -83,65 -82,5
Сума повернутих коштів до державного бюджету 76,36 97,8 21,44 28,1
Житлової субсидії 60,4 75,0 14,6 24,2
Соціальної допомоги 15,96 22,8 6,84 42,9
Розділ VІІ. Організація соціальних послуг
61 Соціальне обслуговування
Кількість прийнятих заяв на обслуговування терцентром 53 169 116 218,9
Всього в терцентрі отримують послуги, в т.ч. осіб 1545 1661 116 7,5
Відділенням соціальної допомоги вдома 448 479 31 6,9
Відділенням денного перебування 349 435 86 24,6
Відділенням адресної та грошової  допомоги 748 747 -1 -0,1
Надано соціальних послуг 34369 47094 12725 37,0
62 Робота з багатодітними сім’ями
Кількість сімей 234 263 29 12,4
Кількість дітей з багатодітних сімей 779 885 106 13,6
Кількість заяв на встановлення статусу 5 8 3 60,0
Видано посвідчень :

дитина з багатодітної сім’ї

30 30 0 0
Батьки з багатодітної сім’ї 5 8 3 60,0
Звернення на почесне звання «Мати-героїня» 1 0 -1 -100
63 Робота з недієздатними (обмежено дієздатними) особами
Кількість недієздатних осіб на обліку 22 20 -2 -9,1
Кількість обмежено дієздатних на обліку 1 1 0 0
64 Надання одноразової матеріальної допомоги «пакунок малюка»
Отримано «пакунків малюка» через УСЗН 0 1 1 100
Видано «пакунків малюка» через УСЗН 0 1 1 100
Отримано «пакунків малюка» через КНП «ЦМЛ Піщанської Богоматері» 53 33 -20 -37,3
Видано «пакунків малюка» через КНП «ЦМЛ Піщанської Богоматері» 60 33 -27 -45,0
65 Робота з внутрішньо переміщеними особами
КІЛЬКІСТЬ ВПО 7318
Видано довідок 367 244 -123 -33,5
Скасовано довідок 20 2 -18 -90,0
66 Робота з протидії насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми, забезпечення ґендерної рівності, захисту бездомних осіб
Розглянуто фактів вчинення насильства в сім’ї за Інформацією Ізюмського ВП ГУПН України в Харківській області 46 35 -11 -23,9
Розглянуто фактів вчинення насильства, інформація про які надійшла до УСЗН 46 35 -11 -23,9
Влаштовано жінок, постраждалих від домашнього насильства, до КУ «Кризовий соціальний центр для жінок» 0 0 0 0
Розділ VІІ. Утримання управління
67 Заробітна плата 1645,884 1960,838 314,954 19,1
Нарахування на заробітну плату 352,671 411,087 58,416 16,6
68 Оплата за теплопостачання 59,285 58,858 -0,427 -0,7
Оплата за водопостачання та водовідведення 2,745 4,738 1,993 72,6
Оплата за електроенергію 16,389 14,765 -1,624 -9,9
Інші комунальні послуги 0,671 0,564 -0,107 -15,9
69 Предмети, матеріали, обладнання 85,139 68,634 -16,505 -19,4
70 Оплата послуг (крім комунальних) 3,843 7,061 3,218 83,8
71 Інші видатки 0,002 0,001 -0,001 -50,0
72 Видатки на відрядження 8,958 6,150 -2,808 -31,4
73 Техніка для печаті, комп’ютерна техніка 0 0 0 0
Всього на утримання 2175,587 2532,696 357,109 16,4

 

 

Начальник управління                                                                                        Н.Петрова

Руденко, 2-21-74

Постійне посилання на цю статтю: http://upszn-izyum.gov.ua/?p=5626