З жовтня 2019 року пільги у грошовій безготівковій формі призначаються усім пільговикам, які мають право, в автоматичному режимі. Для цього АТ “Ощадбанк” веде у відповідних автоматизованих системах обліку банку персоніфікований облік пільговиків та коштів, які надходять на рахунок для виплати пільг, для кожного пільговика індивідуально. За підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються з рахунка для виплати пільг на рахунки пільговиків в АТ “Ощадбанк”. У разі відсутності відкритого рахунка в АТ “Ощадбанк” рахунок відкривається за заявою пільговика до АТ “Ощадбанк”. Відкриття рахунка здійснюється в порядку, визначеному АТ “Ощадбанк”.
Залишки коштів, що обліковуються на рахунку для виплати пільг за обліковими записами пільговиків станом на 1 червня, за якими не було звернень пільговиків щодо їх виплати, 20 грудня припиняють обліковуватись АТ “Ощадбанк” та повертаються на рахунок Мінсоцполітики.
Починаючи з 1-го січня поточного року, пільговик має право звернутися до управління соціального захисту населення за місцем перебування на обліку з відповідною заявою щодо отримання пільг на оплату житлово-комунальних послуг у грошовій готівковій формі та надати реквізити рахунку, відкритого в уповноваженому банку, на який будуть перераховані кошти. Перерахування коштів на рахунок проводяться з місяця, що настає за місяцем подання заяви. Пільговик зобов’язаний щомісячно здійснювати оплату за спожиті житлово-комунальні послуги. Уразі отримання від комунальних підприємств інформації про наявність простроченої понад три місяці (станом на 1 жовтня та 1 травня) заборгованості з оплати послуг, розмір якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, у пільговиків, які отримують пільгу у грошовій готівковій формі, виплата пільги з наступного опалювального (неопалювального) сезону здійснюється у грошовій безготівковій формі.
Телефони для довідок: (05743)2-10-03, 099-473-12-42