Звертаємо Вашу увагу, що з 1 вересня 2020 року змінено механізм надання допомоги «пакунок малюка» з одноразової натуральної форми на грошову компенсацію.
Отримувач – громадяни України, іноземці та особи без громадянства, у яких народилась дитини та які разом з нею на законних підставах проживають на території України, є її батьками і забезпечують належні умови для догляду за нею та її виховання, та які не отримували «пакунок малюка» в натуральному вигляді:
- звертається до АТ «ПриватБанк»;
- укладає договір з АТ «ПриватБанк», відкриває рахунок зі спеціальним режимом використання, отримує спеціальну соціальну картку «пакунок малюка»;
- звертається до Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради протягом одного року з моменту народження дитини за місцем проживання/перебування із заявою та пакетом документів, а саме:
- копія свідоцтва про народження дитини,
- довідка з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»,
- копія ідентифікаційного номеру або копія паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від отримання ідентифікаційного номеру).
Після зарахування коштів на карту для виплат «пакунок малюка» отримувач самостійно витрачає кошти виключно на закупівлю дитячих товарів (засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, в тому числі підгузків, серветок, дитячого одягу та взуття, дитячого харчування, дитячого посуду, дитячих іграшок, текстилю для дітей, у тому числі рушників, ковдр) та товарів для породіллі (прокладок для лактації, прокладок післяпологових).
Придбати встановлені товари отримувач зможе у закладах торгівлі, інтернет-магазинах, які приєднались до реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка». Реєстр таких заходів торгівлі розміщується на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики та АТ «ПриватБанк».