«

»

Роздрукувати Запись

Синдром «професійного вигорання»

              Інтерес до синдрому «Професійного вигорання» виник в зарубіжній психології в 1970-х роках, і до теперішнього часу ця проблема широко вивчається в контексті професійних стресів. «Професійне вигорання» визначається, як синдром фізичного та емоційного виснаження, включаючи розвиток негативної самооцінки, негативного ставлення до роботи, втрату розуміння і співчуття по відношенню до клієнтів. Це специфічний вид професійної деформації осіб, змушених під час виконання своїх обов’язків тісно спілкуватися з людьми.

           Основними завданнями Управління соціального захисту населення Ізюмської МР є забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення. Вона полягає у виконанні своїх професійних завдань та функцій,  її діяльність зосереджена в постійному напруженому міжособистісному спілкуванні з клієнтами, для якого характерна підвищена емоційність, пов’язана зі співчуттям, необхідністю надання підтримки і допомоги. Що нерідко призводить до синдрому професійного вигорання.

Тому, 27 червня 2019 р. в приміщенні Управління СЗН Ізюмської міської ради, Ізюмським міським центром соціальних служб для сім’ї,  дітей та молоді Ізюмської міської ради, було проведено тренінг на тему: » Профілактика та подолання синдрому «Професійного вигорання» серед керівників  структурних підрозділів Управління СЗН.

               Метою тренінгу було збагачення психологічної компетентності щодо питання «професійного вигорання», оволодіння антистресовими техніками, саморефлексії та самоаналізу, як необхідних складових гарного самопочуття для подальшої ефективної трудової діяльності на робочому місті.

               Під час тренінгу було обговорено причини виникнення «професійного вигорання», наслідки, методи його профілактики та подолання. Запрошені взяли участь у тренінгових вправах та переглянули слайди з даної тематики. В кінці заходу, керівникам  структурних підрозділів Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради, було запропоновано заповнити анкети — резюме, в яких запрошені відповіли на запитання та висловили свої емоції за результатами тренінгу, побажання щодо подальшого проведення подібних заходів.