Стрес є причиною майже 90% всіх захворювань. Він послаблює імунітет, порушує роботу всіх систем організму, у стані стресу відбувається порушення обмінних процесів. Відбувається зміна ваги тощо. Стрес просто «спалює» тіло зсередини. Все це згубно впливає на психологічний та фізичний стан людини. У стані стресу також виникають тривожність, депресія, неврози, емоційна нестійкість та зміни настрою, або, навпаки, перезбудження, агресивність, безсоння, підвищена стомлюваність та інше. Поряд з цим, стрес також слід розглядати як захисну реакцію організму на зовнішні впливи, адже організм за допомогою стресового реагування мобілізує себе на самозахист, а також на пристосування до нової ситуації, адаптацію до неї.
Оскільки робота Управління соціального захисту населення Ізюмської МР зосереджена в постійному напруженому міжособистісному спілкуванні з клієнтами – отримувачами різних видів допомоги, для якого характерна підвищена емоційність, пов’язана зі співчуттям, необхідністю надання підтримки і допомоги. Що нерідко призводить до синдрому професійного стресу.
Тому, 25 липня 2019 р. в приміщенні Управління СЗН Ізюмської міської ради, Ізюмським міським центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Ізюмської міської ради, було проведено тренінг на тему: » Стрес та ми. Причини виникнення та профілактика» для фахівців відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення Управління СЗН.
Метою тренінгу було збагачення психологічної компетентності щодо питання «професійного стресу», оволодіння антистресовими техніками, саморефлексії та самоаналізу, як необхідних складових гарного самопочуття для подальшої ефективної трудової діяльності на робочому місті.
Під час тренінгу було обговорено причини виникнення «професійного стресу», наслідки, методи його профілактики та подолання. Запрошені взяли участь у тренінгових вправах та переглянули слайди з даної тематики. В кінці заходу, фахівцям відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення Управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради, було запропоновано заповнити анкети — резюме, в яких запрошені відповіли на запитання та висловили свої побажання за результатами тренінгу, та подальшого проведення подібних заходів.