Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» від 17.01.2019 №2671-VІІІ та постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2020 №587 «Про організацію надання соціальних послуг» змінено порядок організації надання та оплати соціальних послуг в територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради.
Звертаємо Вашу увагу, що відтепер соціальні послуги «Догляд вдома», «Соціальна адаптація» «Натуральна допомога» надаються:
- За рахунок бюджетних коштів (безоплатно) тільки:
— особам з інвалідністю І групи;
— громадянам, які мають право на обслуговування в терцентрі, за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід їх сім’ї становить менше двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
- З установленням диференційованої плати:
— громадянам, середньомісячний сукупний дохід сім’ї яких перевищує два прожиткові мінімуми, але не перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб.
- Платно:
— громадянам, середньомісячний сукупний дохід сім’ї яких перевищує чотири прожиткові мінімуми для відповідної категорії осіб.
Середньомісячний сукупний дохід визначається за попередні шість місяців, що передують місяцю звернення за наданням соціальних послуг, та обчислюється шляхом ділення середньомісячного сукупного доходу його сім’ї на кількість членів сім’ї, які включаються до її складу.
Якщо Ви бажаєте отримувати соціальні послуги «Догляд вдома», «Соціальна адаптація» «Натуральна допомога», Вам необхідно звернутися до управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради за адресою: 64309, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 20, 1-й поверх, каб. 14,15, тел. 0574321387, або до територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради за адресою: 64300, Харківська обл., м. Ізюм, вул. Пушкінська буд. 34, з наступним пакетом документів:
1.Заява;
- Копія паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу, яка потребує надання соціальних послуг;
- Копія документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, у якому зазначено реєстраційний номер облікової картки платника податків, або копія паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органові та мають про це відмітку в паспорті);
- Копія довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою МОЗ (для осіб з інвалідністю);
- Медичний висновок про здатність до самообслуговування та потребу в сторонній допомозі (у разі потреби);
- Копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності);
- Довідки/ інші документи про доходи заявника та членів сім’ї.
Разом з копіями необхідно мати оригінали документів.
Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефонами:
- (05743)2-13-87; (05743)2-17-54; (05743)2-16-54