«

»

Роздрукувати Запись

Територіальний центр інформує

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Ізюмської міської ради повідомляє, що у січні 2021 року було проведено, проаналізовано та підбито підсумки внутрішньої оцінки якості таких соціальних послуг, як догляд вдома, соціальна адаптація та натуральна допомога за період роботи з 01 січня 2020 року по 01 січня 2021 року.

Для вивчення думки щодо якості надання послуг, отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування відділеннями установи було опитано за допомогою спеціально розроблених анкет 868 осіб, які обслуговуються у трьох відділення територіального центру та отримують послуги, якість яких оцінювалася. Збір інформації проводився шляхом телефонного опитування або безпосередньо під час надання соціальних послуг. Кількість підопічних, охоплених опитуванням, порівняно з минулим роком, була збільшена на 114 осіб.

Окрім опитування протягом року проводилася перевірка якості надання соціальної послуги догляду вдома шляхом планових чи позапланових (оперативних) перевірок роботи соціальних робітників на дільниці, а результати фіксувалися у відповідних актах. Так за звітній період було складено 94 акти планових перевірок. Цей показник, порівняно з минулим роком, суттєво зменшився у зв’язку з запровадженням карантинних обмежень. Оперативні перевірки здійснювались у випадках виникнення конфліктної ситуації між персоналом й отримувачем соціальної послуги догляду вдома.

Оцінка кількісних показників надання соціальних послуг догляду вдома, соціальної адаптації та натуральної допомоги показала, що скарг за звітній період не було, а частка задоволених звернень про отримання соціальних послуг склала майже 100% – незадоволеними залишились троє підопічних відділення соціальної допомоги вдома, які виявляли бажання обслуговуватися на безоплатній основі, але згідно чинного законодавства повинні були обслуговуватись на платній основі.

Оцінка якісних показників, таких як адресність та індивідуальний підхід, результативність та своєчасність, доступність і відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність отримала оцінку «добре» та показала, що всі звернення громадян були розглянуті із дотриманням термінів у прийнятті рішень, послуги надавалися з дотриманням Державних стандартів, індивідуальні плани переглядалися та коригувалися за потребою отримувачів. З числа опитаних отримувачів соціальної послуги «догляд вдома» 3 особи під час опитування виказали незадоволеність періодичністю надання послуги. Але зазначені особи обслуговуються відповідно до їх групи рухової активності.

Протягом року були отримані позитивні відгуки щодо роботи працівників усіх відділень територіального центру. Під час опитування підопічних не було зафіксовано фактів негуманних чи дискримінаційних дій зі сторони працівників установи. Але, нажаль, протягом звітного періоду виникали конфліктні ситуації між персоналом й отримувачем соціальної послуги «догляду вдома» через некоректну поведінку останніх. За цими фактами здійснювались оперативні перевірки спеціально створеною комісією з метою розгляду, врегулювання та прийняття відповідних рішень щодо запобігання принизливого та грубого ставлення до соціальних робітників та профілактики виникнення подібних ситуацій у майбутньому.

Тож, підбиваючи підсумки, повідомляємо, що усі оцінені послуги трьох відділень отримали узагальнений результат «добре». Також відвідувачі територіального центру при анкетуванні мали змогу висловити свої потреби та побажання щодо отримання нових послуг. Підопічні відділення денного перебування виказали побажання щодо поновлення обладнання у тренажерній залі, організації танцювального гуртка. А в рамках соціальної послуги «Університет III віку» вони потребують ще курсу навчання навичкам користування смартфоном. Щоб підтримувати себе здоровими та рухливими наші підопічні просять запровадити скандинавську ходу, а також надання медичних послуг (послуг ручного масажу, ін’єкцій).

Територіальний центр дякує усім, хто прийняв участь в анкетуванні, та обіцяє враховувати виявлені недоліки та побажання у подальшій своїй роботі.

 

Адміністрація Терцентру ІМР