«

»

Роздрукувати Запись

Звіт про роботу управління соціального захисту населення Ізюмської міської ради за І квартал 2021 року

            Протягом І кварталу 2021 року Управління виконувало функції з соціального захисту населення Ізюмської міської територіальної громади. Регулярно нараховувались і виплачувались усі види соціальної допомоги, субсидії, здійснювався контроль за нарахуванням пільг по оплаті за житлово-комунальні послуги та послуги зв’язку, надавалися інші пільги та матеріальна допомога, виконувалися функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

Прийнято   2144 заяви (у 2020 році —   2249  заяви) від громадян, в тому числі через ЦНАП – 1675, щодо надання усіх видів державної соціальної допомоги, в т. ч.: з питань  надання субсидії – 553 заяви (у 2020 році — 795); допомоги переміщеним особам (ПКМУ 505) – 146 (у 2020 році –217), допомоги малозабезпеченим сім’ям – 613 (у 2020 році – 557).

Показники виконання соціального захисту відповідно до чинного законодавства

 

№з\п Показник за

І квартал

2020 р.

за

І квартал

2021 р.

Відхилення,

 

 
+ / — %  
Розділ І. Державний бюджет  
Соціальні допомоги  
1 ЗУ «Про державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми»:  
допомога по вагітності та пологам, осіб 40 50 10 25,0  
сума, тис. грн. 53,7 112,6 58,9 109,7  
одноразова допомога при народженні дитини, осіб 893 795 -98 -11,0  
сума, тис. грн. 2937,8 2691,6 -246,2 -8,4  
допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження, осіб 4 3 -1 -25,0  
сума, тис. грн. 19,6 15,6 -4,0 -20,4  
допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, осіб 73 94 21 28,8  
сума, тис. грн. 1196,8 1948,3 751,5 62,8  
допомога одиноким матерям, осіб 662 323 -339 -51,2  
сума, тис. грн. 3838,7 1511,1 -2327,6 -60,6  
допомога при усиновленні, осіб 8 2 -6 -75,0  
сума, тис. грн. 31,8 10,3 -21,5 -67,6  
2 ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»:  
осіб 662 612 -50 -7,6  
сума, тис. грн. 5228,6 7671,8 2443,2 46,7  
3 Тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів  
осіб 17 25 8 47,1  
сума, тис. грн. 61,5 89,5 28,0 45,5  
4 ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю»  
осіб 577 605 28 4,9  
сума, тис. грн. 3399,3 4091,6 692,3 20,4  
5 ЗУ «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають право на пенсію та особам з інвалідністю»  
осіб 214 275 61 28,5  
сума, тис. грн. 1138,7 1465,2 326,5 28,7  
6 Тимчасова ДСД непрацюючій особі, яка не набула права на пенсію  
осіб 74 98 24 32,4  
сума, тис. грн. 301,7 447,5 145,8 48,3  
7 ЗУ «Про фактичне фінансування допомоги по догляду за особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу»  
Осіб 64 68 4 6,3  
сума, тис. грн. 403,5 445,4 41,9 10,4  
8 ПКМУ «Про виплати щомісячної компенсаційної виплати непрацюючим працездатним особам, які доглядають за особою з інвалідністю І групи або престарілим, який досяг 80 річного віку»  
осіб 470 314 -156 -33,2  
сума, тис. грн. 47,9 34,1 -13,8 -28,8  
9 Державна соціальна допомога на дітей, позбавлених батьківського піклування:  
— прийомна сім’я, осіб 6 6 0 0  
сума, тис. грн. 297,4 359,8 62,4 21,0  
— будинок сімейного типу, осіб 2 4 2 100  
сума, тис. грн. 357,1 632,4 275,3 77,1  
10 Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати – героїня»  
осіб 1 0 -1 -100  
сума, тис. грн. 19,2 0 -19,2 -100  
11 Допомога на дітей з багатодітних сімей  
осіб 175 184 9 5,1  
сума, тис. грн. 1098,2 1118,1 19,9 1,8  
12 Виплата компенсації послуги «муніципальна няня»  
осіб 4 17 13 325,0  
сума, тис. грн. 12,3 76,1 63,8 518,7  
13 Адресна допомога переміщеним особам ПКМУ №505  
Сімей 514 515 1 0,2  
осіб 753 757 4 0,5  
сума, тис. грн. 2535,3 2510,3 -25,0 -1,0  
14 Виплата ФОП карантин, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
15 Виплата 1000 (ПКМУ 251), осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
16 Компенсація на харчування громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС  
осіб 218 219 1 0,5  
сума, тис. грн. 223,2 223,2 0 0  
17 Виплата на оздоровлення громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС  
осіб 79 13 -66 -83,5  
сума, тис. грн. 8,2 1,3 -6,9 -84,1  
18 Виплата одноразової компенсації дружині померлого годувальника ЧАЕС  
осіб 1 1 0 0  
сума, тис. грн. 7,6 7,6 0 0  
19 Виплата компенсації на бензин, ремонт та тех. обслуговування автомобіля  
осіб 12 11 -1 -8,3  
сума, тис. грн. 2,2 2,2 0, 0  
20 Виплата компенсації на транспортне обслуговування  
осіб 10 9 -1 -10,0  
сума, тис. грн. 2,4 2,4 0, 0  
21 Матеріальна допомога обласний бюджет  
осіб 3 10 7 233,3  
сума, тис. грн. 2,5 8,8 6,3 252,0  
22 Матеріальна допомога звільненим з військової служби  
осіб 1 4 4 100  
сума, тис. грн. 1,762 23,226 21,464 1218,2  
23 Компенсація за самостійно придбані ТЗР  
осіб 7 1 -6 -85,7  
сума, тис. грн. 22,8 3,3 -19,5 -85,5  
Всього соціальні допомоги, осіб 4790 4258 -532 -11,1  
сума, тис. грн. 23248,0 25503,3 2255,3 9,7  
Житлові субсидії  
24 За призначенням звернулось осіб, з них 418 553 135 32,3  
вперше 35 124 89 254,3  
25 Призначено житлової субсидії, осіб 9609 10017 408 4,2  
в тому числі на придбання твердого палива та скрапленого газу, осіб 115 171 56 48,7  
Всього призначено субсидій, тис. грн, в т.ч.: 46715,7 67208,5 20492,8 43,9  
ГОТІВКОВА форма, осіб 6170 9167 2997 48,6  
сума, тис. грн. 41137,0 61861,6 20724,6 50,4  
БЕЗГОТІВКОВА форма, осіб 3554 850 -2704 -76,1  
сума, тис. грн. 5578,7 5346,9 -231,8 -4,2  
26 Конфліктною комісією розглянуто звернень: 363 248 -115 -31,7  
— з питань призначення житлової субсидії 305 248 -57 -18,7  
— з питань призначення допомоги 58 0 -58 -100  
Встановлення статусу та видача посвідчень  
27 Статус: Ветеран праці 15 9 -6 -40,0  
Особа з інвалідністю внаслідок війни 2 0 -2 -100  
Член сім’ї загиблого (померлого) ВВ 1 2 1 100  
Учасник війни 0 0 0 0  
Видано посвідчень: Ветеран праці 17 9 8 47,1  
Особа з інвалідністю внаслідок війни 6 10 4 66,7  
Вкладки до посвідчення ІВВВ 3 1 -2 -66,7  
Член сім’ї загиблого (померлого) ВВ 1 2 1 100  
Учасник війни 0 0 0 0  
Листи талонів на проїзд 0 3 3 100  
Пільги  
28 На обліку в ЄДАРП перебуває пільговиків 15257 15365 108 0,7  
29 ГРОШОВА форма пільги (з01.10.2019), осіб 1500 1409 -91 -6,1  
БЕЗГОТІВКОВА, тис. грн. 2833,0 2896,0 63,0 2,2  
ГОТІВКОВА, тис. грн. 2369,0 3701,5 1332,5 56,2  
Всього користувалися пільгою, осіб 5202,0 6665,3 1463,3 28,1  
Соціальний захист осіб з інвалідністю, ветеранів війни та інших категорій  
30 Щорічна грошова допомога до 5 травня, осіб 0 0 0 0  
сума., тис. грн. 0 0 0 0  
31 Виплачена допомога на поховання осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників бойових дій за рахунок обласного бюджету, осіб 6 10 4 66,7  
сума, тис. грн. 31,238 58,288 27,050 86,6  
32 Влаштовано до будинку-інтернату, осіб 1 1 0 0  
33

 

 

 

 

 

Забезпечено санаторно-курортними путівками за розподілом Мінсоцполітики та Держбюджет, з них: 1 0 -1 -100  
Учасники АТО 0 0 0 0  
Особи з інвалідністю внаслідок війни 1 0 -1 -100  
Учасники війни 0 0 0 0  
Особи з інвалідністю заг. захворювання 0 0 0 0  
Особи з інвалідністю — спинальники 0 0 0 0  
Супроводжуючі особи 0 0 0 0  
Сім’ї померлих (загиблих) 0 0 0 0  
34 надано санаторно-курортні послуги за рахунок обласного бюджету, осіб 0 42 42 100  
сума, тис. грн. 0 321,918 321,918 100  
35 14 денний відпочинок учасників АТО/ООС за рахунок коштів обласного бюджету 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
Відпочинок вихідного дня для учасників АТО/ООС та членів їх сімей за рахунок коштів обласного бюджету 1/1 0/0 -1/-1 -100/-100  
сума, тис. грн. 2,0 0 -2,0 -100  
Психологічна реабілітація учасників АТО/ООС, осіб 1 0 -1 -100  
сума, тис. грн. 11,529 0 -11,529 -100  
Компенсація вартості проїзду учасникам АТО/ООС для проходження психологічної реабілітації, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн 0 0 0 0  
36 Забезпечено технічними та ін. засобами реабілітації, осіб, в т.ч. 31 30 -1 -3,2  
інвалідними візками 5 8 3 60,0  
засобами малої механізації 16 12 -4 -25,0  
палицями, милицями 3 9 6 200,0  
спеціальними засобами для спілкування 7 1 -6 -85,7  
37 Оформлено направлень на виготовлення протезних виробів 197 208 11 5,6  
Видано направлень на виготовлення технічних засобів реабілітації 51 39 -12 -23,5  
38 Забезпечено пільговими автомобілями, осіб 0 0 0 0  
39 Направлено на навчання осіб з інвалідністю 0 0 0 0  
Соціальний захист Чорнобильців  
40 На обліку перебуває осіб, в т.ч.: 386 389 3 0,8  
1 категорії 163 163 0 0  
2А категорії 54 51 -3 -5,6  
2Б категорії 4 4 0 0  
3а категорії 30 32 2 6,7  
3Б категорії 48 48 0 0  
вдови 43 48 5 11,6  
діти 44 43 -1 -2,3  
41 Надано санаторно-курортні послуг за рахунок коштів державного бюджету, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
Надано санаторно-курортні послуг за рахунок коштів обласного бюджету, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
Зубопротезування, осіб 0 1 1 100  
сума, тис. грн. 0 2,497 2,497 100  
Забезпечено ліками, осіб 28 23 -5 -17,9  
сума, тис. грн. 39,735 47,183 7,448 18,7  
Розділ ІІ. Місцевий бюджет   14
42 Компенсаційні виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги, осіб 166 39 -127 -76,5  
виплачено, тис. грн., 128,0 158,3 30,3 23,7  
заборгованість, тис. грн. 0 0 0 0  
43 Надання матеріальної допомоги, осіб 141 169 28 19,9  
сума, тис. грн., в т.ч.: 190,485 226,236 38,751 20,3  
гостро-потребуючим верствам населення 124 136 12 9,7  
сума, тис. грн. 170,782 195,411 24,629 14,4  
екстремальна ситуація, осіб 2 5 3 150,0  
сума, тис. грн. 10,0 11,0 1,0 10,0  
звільненим особам 1 0 -1 -100  
сума, тис. грн. 0,405 0 -0,405 -100  
на поховання, осіб 14 28 14 100  
сума, тис. грн. 9,298 19,825 10,528 113,2  
100 річним 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
 багатодітним родинам, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
сім’ям, в яких виховують двоє і більше дітей з інвалідністю, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
сім’ям, в яких виховують дітей з інвалідністю підгрупи А, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
44 Надано матеріальної допомоги учасникам АТО\ООС 9 3 -6 -66,7  
сума, тис. грн. 18,0 6,0 -12,0 -66,7  
До Дня матері матерям загиблих учасників АТО\ООС, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
До дня захисника України членам сімей загиблих учасників АТО\ООС осіб 0 0 0 0  
  0 0 0 0  
Всього матеріальної допомоги 150 172 22 14,7  
сума, тис. грн. 208,5 232,2 23,7 11,4  
45 Організовано громадські роботи, тис. грн. 41,55 4,57 -36,98 -89,0  
46 Пільгове перевезення автомобільним транспортом  
профінансовано, тис. грн. 347,7 354,0 6,3 1,8  
47 Пільгове перевезення залізничним транспортом  
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0  
48 пільга по абонплаті інвалідам 1 гр. по зору  
осіб 0 0 0 0  
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0  
49 Пільги на послуги зв’язку  
осіб 0 0 0 0  
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0  
Встановлено телефонів 0 0 0 0  
50 Компенсація міжміський проїзд, осіб 79 122 43 54,4  
профінансовано, тис. грн. 10,0 49,8 39,8 398,0  
51 Компенсація приміський проїзд, осіб 0 2 2 100  
профінансовано, тис. грн. 0 0,2 0,2 100  
52 Компенсація проїзд ЧАЕС 0 0 0 0  
профінансовано, тис. грн. 0 0 0 0  
53 Пільга удовам померлих учасників ліквідації аварії на ЧАЕС 2 2 0 0  
профінансовано, тис. грн. 2,4 3,3 0,9 37,5  
54 Закуплено санаторно-курортних путівок для ліквідаторів ЧАЕС ІІ категорії, осіб 0 0 0 0  
сума, тис. грн. 0 0 0 0  
55 Перевезення учасників АТО та членів їх сімей до місця відпочинку вихідного дня 0 0 0 0  
0 0 0 0  
56 Проїзд автотранспортом батькам дітей, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, осіб 1 0 -1 -100  
профінансовано, тис. грн. 0,3 0 -0,3 -100  
57 Виготовлення бланків посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї, тис. грн 7,5 0 -7,5 -100  
Всього на соціальний захист з місцевого бюджету 745,95 802,37 56,42 7,6  
Розділ ІІІ. Захист з питань праці та соціально-трудових відносин  
58 Заборгованість із виплати заробітної плати, тис. грн. 569,7 432,0 -137,7 -24,2  
59 Проведено засідань Ізюмської міської тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати 2 2 0 0  
Заслухано керівників підприємств-боржників 4 2 -2 -50  
60 Направлено листи засновникам підприємств, установ, організацій, всього, од. 3 2 -1 -33,3  
З пропозиціями про притягнення керівника підприємства, установи, організації до дисциплінарної відповідальності, од.: 0 0 0 0  
З них про розірвання контрактів, од. 0 0 0 0  
Щодо вжиття заходів з метою ліквідації боргів, од. 3 2 -1 -33,3  
61 Проведено засідань Тристоронньої соціально-економічної ради 1 1 0 0  
62 Укладено колективних договорів, од 116 121 5 4,3  
63 Програма зайнятості  
Працевлаштовані незайняті особи 258 279 21 8,1  
Професійна підготовка 199 138 -61 -30,7  
Громадські роботи 211 165 -46 -21,8  
Рівень безробіття, % 3,64 4,87 1,23 33,8  
Розділ ІV. Охорона праці та атестація робочих місць  
64 Проведено перевірок діяльності суб’єктів господарювання, з них:

з питань охорони праці

9 9 0 0  
з питань атестації робочих місць за умовами праці 3 3 0 0  
Виявлено порушень 4 3 -1 -25,0  
Усунені порушенння 4 3 -1 -25,0  
Розділ V. Контроль за призначенням і виплатою пенсій  
65 Призначено нових справ УПФУ 110 107 -3 -2,7  
Перераховано справ УПФУ 358 257 -101 -28,2  
Перевірено пенсійних справ: 433 339 -94 -20,8  
нових 101 98 -3 -3,0  
перерахунків 332 242 -90 -27,1  
Виявлено порушень, кількість справ 1 0 -1 -100  
недоплата, грн. 2154,9 0 -2154,9 -100  
переплата, грн. 0 0 0 0  
Розділ VІ. Обстеження матеріально-побутових умов проживання, перевірка доходів  
66 Кількість обстежених сімей 676 337 -339 -50,1  
житлової субсидії 250 249 -1 -0,4  
ДСД малозабезпеченим сім’ям 426 88 -338 -79,3  
67 Перевірено справ, з них 1332 1521 189 14,2  
житлові субсидії 347 235 -112 -32,3  
соціальної допомоги 985 1286 301 30,6  
виявлено порушень, з них 25 58 33 132,0  
по житлових субсидіях 20 5 -15 -75,0  
по соціальних допомогах 5 53 48 960,0  
довідки про доходи 0 0 0 0  
Сума надміру виплачених коштів, тис грн 92,7 115,6 22,9 24,7  
Житлової субсидії 75,0 22,8 -52,2 -69,6  
Соціальної допомоги 17,7 92,8 75,1 424,3  
Сума повернутих коштів до державного бюджету 97,8 125,3 27,5 28,1  
Житлової субсидії 75,0 22,8 -52,2 -69,6  
Соціальної допомоги 22,8 102,5 79,7 349,6  
Розділ VІІ. Організація соціальних послуг  
68 Соціальне обслуговування  
  Кількість прийнятих заяв на обслуговування терцентром 169 531 362 214,2  
Всього в терцентрі отримують послуги, в т.ч. осіб 1661 1450 -211 -12,7  
Відділенням соціальної допомоги вдома 479 518 39 8,1  
Відділенням денного перебування 435 251 -184 -42,3  
Відділенням адресної та грошової  допомоги 747 681 -66 -8,8  
Надано соціальних послуг 47094 55916 8822 18,7  
69 Робота з багатодітними сім’ями  
  Кількість сімей 263 274 11 4,2  
Кількість дітей з багатодітних сімей 885 935 50 5,6  
Кількість заяв на встановлення статусу 8 17 9 112,5  
Видано посвідчень :

дитина з багатодітної сім’ї

30 27 -3 -10,0  
Батьки з багатодітної сім’ї 8 9 1 12,5  
Звернення на почесне звання «Мати-героїня» 0 1 1 100  
70 Робота з недієздатними (обмежено дієздатними) особами  
Кількість недієздатних осіб на обліку 20 21 1 5,0  
Кількість обмежено дієздатних на обліку 1 1 0 0  
71 Робота з внутрішньо переміщеними особами  
Кількість облікованих ВПО 7318 7512 193 2,6  
Видано довідок 244 220 -24 -9,8  
72 Робота з протидії насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми, забезпечення ґендерної рівності, захисту бездомних осіб  
Розглянуто фактів вчинення насильства в сім’ї за Інформацією Ізюмського ВП ГУПН України в Харківській області 35 44 9 25,7  
Кількість повідомлень, направлених до служби у справах дітей щодо присутності дітей в сім’ях, де відбувалися факти вчинення домашнього насильства або реальної загрози його вчинення 35 44 9 25,7  
Влаштовано жінок, постраждалих від домашнього насильства, до КУ «Кризовий соціальний центр для жінок» 0 0 0 0  
73 Пакунок малюка  
ГРОШОВА форма, осіб 0 41 41 100  
сума, тис. грн. 0 242,046 242,046 100  
НАТУРАЛЬНА форма          
Отримано «пакунків малюка» через УСЗН 1 20 19 1900,0  
Видано «пакунків малюка» через УСЗН 1 9 8 800,0  
Отримано «пакунків малюка» через КНП «ЦМЛ Піщанської Богоматері» 33 33 0 0  
Видано «пакунків малюка» через КНП «ЦМЛ Піщанської Богоматері» 33 15 -18 -54,5  
Розділ VІІ. Утримання управління  
74 Заробітна плата 1960,838 1961,339 0,501 0,03  
Нарахування на заробітну плату 411,087 409,104 -1,983 -0,5  
Оплата за теплопостачання 58,858 126,135 67,277 114,3  
Оплата за водопостачання та водовідведення 4,738 3,183 -1,555 -32,8  
Оплата за електроенергію 14,765 7,024 -7,741 -52,4  
Інші комунальні послуги 0,564 0,542 -0,022 -3,9  
Предмети, матеріали, обладнання 68,634 59,644 -8,99 -13,1  
Оплата послуг (крім комунальних) 7,061 7,180 0,119 1,7  
Інші видатки 0,001 9,640 9,639 963,9  
Видатки на відрядження 6,150 5,066 -1,084 -17,6  
Техніка для печаті, комп’ютерна техніка 0 0 0 0  
Разом 2532,696 2588,857 56,161 2,2  
75 Утримання Централізованої бухгалтерії  
Заробітна плата 199,899 274,558 74,659 37,4  
Нарахування на заробітну плату 43,978 63,175 19,197 43,7  
Оплата за теплопостачання 2,743 4,728 1,985 72,4  
Оплата за водопостачання та водовідведення 0,255 0,253 -0,002 -0,8  
Оплата за електроенергію 1,275 0,771 -0,504 -39,5  
Інші комунальні послуги 0,105 0,103 -0,002 -1,9  
Видатки на відрядження 0 0,060 0,060 100  
Разом 248,255 343,648 95,393 38,4  
             
76 Утримання ЦСССДМ  
  Заробітна плата 78,672 116,053 37,4 47,5  
Нарахування на заробітну плату 24,977 25,989 1,012 4,1  
Оплата за теплопостачання 0,748 1,969 1,221 163,2  
Оплата за водопостачання та водовідведення 0,156 0,134 -0,022 -14,1  
Оплата за електроенергію 0,774 0,325 -0,449 -58,0  
Інші комунальні послуги 0,126 0,126 0,0 0,0  
Предмети, матеріали, обладнання 0 1,810 1,810 100  
Інші видатки 4,921 1,005 -3,916 -79,6  
Видатки на відрядження 0,649 0 -0,649 -100  
Разом 111,023 147,411 36,388 32,8  
Всього на утримання 2891,974 3079,916 187,942 6,5  

 

 

Начальник управління                                                                                        Надія ПЕТРОВА

 

 

Максуда Руденко, (05743)2-21-74