З 1 травня 2021 року застосовується постанова Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року №420, згідно якої для отримання субсидії з травня 2021 року необхідно подати нові заяву та декларацію про доходи і витрати.
Для отримання субсидії з травня 2021 року заяву з декларацією за новою формою можна подати протягом травня — вересня 2021 року. На сьогодні, на жаль, не затверджено нових форм бланків заяви та декларації.
Нагадуємо, що прийом документів від громадян здійснює Управління «Центр надання адміністративних послуг» апарату виконавчого комітету Ізюмської міської ради за попереднім записом. Запис на прийом здійснюється за телефоном 067-802-51-28.
Крім того, після затвердження нових форм заяви та декларації, їх можливо подати безпосередньо Управлінню соціального захисту населення Ізюмської міської ради, шляхом надсилання поштою за адресою: вул. Соборна, буд.20, м. Ізюм, або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг).